D.U.K.
D.U.K. - Dažniausiai Užduodami Klausimai
Čia Jūs galėsite rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus susijusius su parduotuve EroShop.
- Parduotuvė:
- Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas ?
El. parduotuvėje EroShop prekes užsakyti galima visą parą, 7 dienas per savaitę, ištisus metus. Operatoriai dirba pirmadieniais - penktadieniais, 9.00 - 18.00 val., išskyrus poilsio ir švenčių dienas. Jei norite pasiteirauti ne darbo metu, rašykite el. laišką, Jums mielai bus atsakyta. (žr.kontaktai).
- Ar svarbus užsakymo suformavimo laikas ?
Taip. Jei prekę užsakėte darbo dieną po 16 val., yra tikimybė, kad Jūsų užsakymas bus apdorotas kitą darbo dieną. Apie tolimesnę užsakymo eigą Jus informuosime telefonu arba el. paštu.
- Ar galima užsakytas prekes atsiimti arba apžiūrėti Jūsų parduotuvėje ?
NE, šiuo metu veikia tik elektroninė parduotuvė.
- Ar yra ne elektroninė parduotuvė EroShop ?
Ne.
- Kur galima pamatyti jūsų prekes ?
EroShop savo prekybą vykdo internetu. Jei turite klausimų dėl prekės išvaizdos, formos, matmenų ar paskirties - susisiekite su mumis Jums patogiu būdu ir mūsų konsultantai Jums suteiks visapusišką konsultaciją.
- Registracija, prisijungimas:
- Kodėl aš turiu užsiregistruoti ?
Užsiregistruoti būtina tik tuo atveju, jei norite internetu įsigyti norimas prekes. Informacija būtina tam, kad mes užsakymą galėtumėme pristatyti nurodytu adresu, pranešti apie pirkinį el. paštu, telefonų ir pan. Neregistruoti lankytojai mato tik prekių aprašymą bei kainas, jiems nėra formuojamas užsakymas.
- Kodėl aš negaliu prisijungti ?
Ar esate užsiregistravęs ? Jei esate užsiregistravęs, patikrinkite savo vartotojo vardą bei slaptažodį. Pabandykite atsisiųsti naują slaptažodį, jei vis dar negalėsite prisijungti, susisiekite su mumis (žr.kontaktai).
- Prekių užsakymas:
- Kaip užsakyti prekes ?
Jums patikusias prekes įsidekite į virtualų krepšelį, tada pasirinkite "Vykdyti užsakymą", kur nurodysite pristatymo adresą ir kitą reikalingą informaciją. Detalesnė pirkimo instrukciją rasite ČIA.
- Atsiskaitymas už prekes:
- Kaip galima atsiskaityti už prekes ?
Šiuo metu už prekes galima atsiskaityti pavedimu (iš anksto pervedant pinigus į nurodytą sąskaitą, įrašant užsakymo numerį), naudojant stambiausių bankų elektroninės bankininkystės sistemomis arba kreditinėmis kortelėmis.
- Kaip galima apmokėti už prekes, jei neturiu savo sąskaitos banke ?
Jums nebūtina turėti savo banko sąskaitos, jei norite įsigyti prekių. Tiesiog nueikite į bet kurį banką ir nurodykite sąskaitą, į kurią pervesite pinigus.
- Ar galima pas jus pirkti internetu, o sumokėti gaunant prekes ?
Ne, negalima. Šiuo metu mes taikome išankstinio apmokėjimo būdą, t.y. pinigų pervedimas į mūsų sąskaitą.
- Kada man pervesti pinigus ?
Pinigus prašome pervesti Jums gavus išankstinio apmokėjimo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 dienas. Neapmokėjus užsakymo per 7 dienas sistema automatiškai anuliuos Jūsų užsakymą. Pavedimą patariame padaryti kuo anksčiau, nes užsakymas apdorojamas tik gavus apmokėjimą.
- Kaip žinoti ar gavote apmokėjimą ?
Gavus apmokėjimą Jus busite informuoti el. paštų arba telefonų. Taip pat galite matyti ar užsakymas apmokėtas skyrelyje "Mano duomenys" užsakymų sąraše.
- Apmokėjau nepilną užsakymo sumą, ką daryti ?
Papildomai perveskite likusią sumą.
- Ar galima už prekes atsiskaityti banko kortele ?
Taip, mūsų parduotuvėje priimamos šios tarptautinės kredito kortelės kaip VISA, Visa Electron, MasterCard ir Maesto kortelėmis.
- Apmokėjus, banko išraše matosi gavėjas "UAB Elektroninės Verslo Sistemos", kodėl ?
Mūsų parduotuvė apdoroja tarptautinės kredito korteles, bei paruošia dokumentus apmokėjimui internetinės bankininkystės sistemai per UAB "Elektroninės Verslo Sistemos". Todėl išrašuose matomi šios įmonės rekvizitai.
- Siuntos atsiėmimas paštomate:
- Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?
Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.
- Per kiek laiko pristatote prekes ?
Prekę į gavėjo pasirinktą paštomatą pristatome per 1 darbo dieną.
- Ar pristatote prekes į užsienį ?
Taip. Prekės siunčiamos į Latviją ir Estiją.
- Ar jūsų įmonė dirba visą parą?
Post24 siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą, kiekvieną dieną, net ir švenčių dienomis. Tad siuntos visą parą gali būti įdedamos mūsų paštomatų terminaluose. Jei tai yra savaitgalis jūsų siunta bus pristatyta tik pirmadienį arba antradienį. Siuntų išėmimo ir įdėjimo į Post24 paštomatus laikus galite rasti čia.
- Ar aš galiu sumokėti už siuntą, ją atsiimdamas?
Siunčiant išperkamąją siuntą, gavėjas gali išperkamąją sumą sumokėti prie siuntų terminalo banko kortele.
- Ar už siuntos siuntimą galima sumokėti ir grynaisiais, ir banko kortele?
Kol kas siuntos siuntimą galima sumokėti tik banko kortele. Suprantame, kad daliai klientų tai nėra patogu, tačiau norime, jog siuntos visą parą būtų išsiunčiamos skaidriausiu įmanomu būdu.
- Ar už siuntas galiu sumokėti telefonu?
Šiuo metu neturime galimybės siuntos apmokėjimui telefonu.
- Ar galiu atsiskaityti su užsienietiška banko kortele?
Taip, galite. Post24 paštomatuose galima atsiskaityti VISA, MAESTRO ir MASTERCARD kortelėmis. Jei apmokėjimą už paslaugas atliekate mūsų internetinėje svetainėje, tai padaryti galėsite tiek debetine, tiek kreditine kortele.
- Prekių pristatymas:
- Kiek kainuoja prekių pristatymas ?

Prekės siunčiamos registruota siunta ir pristatomos į artimiausią Jūsų pašto skyrių arba tiesiogiai į namus paštininko.
Pristatymo kaina 2,90 €

Prekės pristatomos į namus ar į darbovietę kurjerių tarnybos pagalba. Nurodžius šį pristatymo būdą, būtinai nurodykite adresą kuriuo kurjeris gali pristatyti siuntą darbo metu (nuo 8:00 iki 18:00), bei telefono numerį. Pristatymo kaina 2,90 € Jei už prekę mokate grynais pristatymo kaina 3,50 €

Atsiimti siuntą galite OMNIVA(anksčiau Post24) terminaluose. Pristatymo kaina 2,50 €
Prekių pristatymas užsienio adresatams:
Prekės siunčiamos į užsienį Lietuvos paštu, galiojančiais Lietuvos Pašto įkainiais. Europoje iki €10 (34.53Lt).
Jei turite klausimų, prašytume susisiekti su mūsų aptarnavimo skyrium elektroniniu paštu info@eroshop.lt.
- Per kiek laiko pristatote prekes ?
Paprastai (bet nebūtinai) prekę pristatome per 2-4 darbo dienas. Kartais prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau. Pristatymo laikas pailgėja, jei einamuoju momentu prekių sandėlyje neturime, tačiau laukiame atvykstant siuntos. Bet kuriuo atveju klientą informuojame telefonu arba el. paštu.
- Ar pristatote prekes į užsienį ?
Taip. Prekės siunčiamos į užsienį Lietuvos paštu, autobusų stoties siuntų tarnyba arba pagal atskirą susitarimą. Siuntimo išlaidos skaičiuojamos pagal Lietuvos pašto bei autobusų stoties siuntų tarnybos tarifus atsižvelgiant į siuntos svorį.
- Anonimiškumas:
- Ar galiu pats pasiimti prekes, kad nereikėtų jų siūsti į mano namus ?
Taip galite.Tiesiog atlikdami užsakymą, vietoje savo adreso nurodykite Lietuvos pašto skyrių, į kurį mes išsiūsime prekes su rekvizitu "iki pareikalavimo". Prekes galėsite pasiimti nurodytame pašte pateikęs savo asmens dokumentą.
- Kodėl negaliu užsakyti prekių išlikdamas visišku anonimu ?
To neįmanoma padaryti, nes kurjeriui arba paštui reikės nors minimalių Jūsų duomenų, tam kad galėtų Jums pristatyti prekes. Galime prekes jums išsiūsti į jūsų nurodytą Lietuvos pašto skyrių su rekvizitu "iki pareikalavimo". Jei pageidaujate tokio pristatymo būdo, vietoje savo adreso nurodykite Lietuvos pašto skyrių, į kurį mes išsiūsime prekes su rekvizitu "iki pareikalavimo".
- Kaip atrodys siunta, kurią aš gausiu ?
Prekės pakuojamos į nepermatomą dėžutę arba specialųjį voką, tai priklauso nuo Jūsų užsakytos prekės dydžio arba nuo prekių skaičiaus. Ant siuntinio užrašyti tik privataus asmens duomenys. Jokių duomenų apie parduotuvę ar jos internetinį adresą nėra.
- Garantijos, prekių grąžinimas arba keitimas:
- Ar aš gausiu kokybišką prekę ?
Mūsų siūlomu prekių kokybė atitinka Europos sąjungos gamintojų standartus. Pastebėjus prekės defektą (transportavimo ar gamintojo defektas) prašome nedelsiant pranešti mūsų parduotuvės operatoriui (žr. kontaktai). Gamybinį arba vizualinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę. Kokybiškos arba panaudotos prekės atgal nepriimamos.
- Ar galima grąžinti parduotuvėje pirktas prekes ?
Gamybinį arba vizualinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę. Kokybiškos arba panaudotos prekės atgal nepriimamos.